Tips Untuk Melupakan Kekasih

10:43 PTG



Hello guys..Semua orang mesti penah merasa bagaimana terseksa nya nak melupakan kekasih hati..Lebih2 lagi si dia orang yang paling kita sayangi dalam dunia ni..Yess! Ini tak mustahil boleh berlaku pada sesiapa sahaja..Tak kira la orang tu jauh ke dekat..Entri kali ni khas buat u allz yang rasa nak lupakan kekasih korang ! Miss D'ya harap tips yang agak 'gila' ni dapat membantu u all bile stress! kalau rase nak cuba, cuba la..Hahaha..







(1) Korang tulis 10 pucuk surat dan korang poskan kat diri korang sendiri, pastu balas ler balik kesemua surat-surat tersebut... Lakukan setiap hari, 3 kali sehari...


(2) Jauhkan diri korang daripada filem-filem Hindustan dan juga drama-drama swasta yang tangkap raung


(3) Join ruangan berkenalan di dalam majalah-majalah atau wat sesi berkenalan tepi-tepi jalan.... Bukak ler warong khas untuk sesi interview tuh... Alaaa... bunga bukan sekuntum, kumbang lak berlambak lagi..


(4) Buat perusahaan menternak itik... Nanti bila itik korang bertambah, korang pasti akan lupa kat pasangan korang tu, sebab korang terlalu sibuk menjaga
itik-itik gembo korang....


(5) Sibukkan diri korang dengan bekerja... Bantai overtime bebanyak... Bila duit dah lebat nanti, korang carikk ajer yang lain, kawin terus, senang idup tak
yah susah-susah nak sakitkan kepala...


(6) Korang pi ngadap cermin korang yang sememangnya setia ngan korang... Korang buat ler lawak giler yang tak masuk di akal, pastu korang gelak ler sendiri...


(7) Kalo korang still teringat kat pasangan korang tuh, korang pi cari tangga, alaa cari je lah kat umah mana-mana atau pun bangunan berhampiran, korang
wat-wat terjatuh dari tangga, sampai korang terus ilang ingatan, nescaya ler.. korang akan luperkan terus pasangan korang tuh...dengan diri sendiri pun
korang tak akan ingat lagi..


(8) Kalo ingatan korang masih ada, pi jerk rumah jiran sebelah, minjam tukol, pastu korang wat ler tak tau sambil ketuk pala korang sendiri sampailer ilang
ingatan...


NOTE:
A.kalo jiran korang tak bagi minjam tukol, korang
curikk jerk, pastu lari ler..takkan dok wat sesi
berkenalan ngan jiran korang lak..


B.Kalo susah sangat... korang hantuk jerk pale korang
tuh kat dinding ngumah, buat ler sampai korang rasa
dah bosan dengan hantukan korang tuh...



(9) Gantung gambor si-dia kat dinding .. korang kutuk,korang karate, gusti, giget, mamam, telan... wat ler pe-pe je asal ati rasa pueih..





(10) Wat-wat giler kejap.. sajer layan perasaan sendirik... ph34r.gif 





(11) Kalau masa drive..ternampak lori KONTENA..LANGGAR AJER LORI KONTENA TU..nescaya boleh lupakan kekasih..





(12)Berlari mengelilingi malaysia mcm Forest Gump. Dah penat baru berenti


--------------------





p/s : ini hanya lawak semata2.. xde kaitan sama ade yg hidup atau mati..
wakakakaka..=)





Photobucket

You Might Also Like

0 marshmallow komen