Mencintai Bukan Bermakna Harus Memiliki

1:18 PG


Tajuk dah membikinkan suspen semua orang.Tajuk dah jelas terpampang di mana post kali ini bersifat jiwang karat.Tak tahu napa aku ni sibuk-sibuk je nak tulis benda macam ni.Hahaha, jiwang la konon. :P

Segalanya tentang C.I.N.T.A ~ sori sebab merapu sebab
aku bukan minah bunga or 
minah jiwang2 :D
kalau dulu yela .hehehe (oops! terkantoi sudaa!)


Divider Cute


 Selalu apabila dalam persimpangan hidup tanpa kita sedari kita berdepan dengan pelbagai dugaan.Dan tak mustahil juga di persimpangan itu juga kita bertemu dengan seseorang yang mungkin tercipta untuk kita.Eh, betul ke? Hentam jela. :)

 Mencintai tak semestinya kita memiliki diri dia.Kan kan? Buat apa nak ingat benda yang belum tentu menjadi milik kita.Rasanya tak perlu kott !

 Selalunya orang yang berjaya mencuri hati kita, setiap masa kita akan perhatikan dia.Tak kira walau di mana jua.Time nak pergi sekolah/kolej walau dia sendiri tak perasan semua itu.Pendapat D'ya la, korang?

 Kita senyum apabila dia senyum.Rasa hepi apabila melihat dia tersenyum. Erm, namun adakah dia tahu yang sebenarnya hati kita menangis?

 Adakah aku yang salah atau dia yang salah?Walaupun hati kita berdegil mahukan si dia, namun takdir menentukan segala-galanya.

 Tapi kan, perasan tak semua ini akan berlaku dalam hidup kita.Namun bezanya masa je yang akan menentukan.


Divider Cute


Melihat kamu dari jauh membuatkan aku tersenyum
by :~ D'ya Marshmello ~


Photobucket

You Might Also Like

2 marshmallow komen