Gambar Lawak Style Photographer Paling Cool

8:37 PG

Benarkah wujud style photographer yang paling cool di dalam dunia ini? Rasa macam tak percaya jela.Yela, zaman sekarang ramai beria-ria nak jadi photographer termasuk la aku hehehe (impian jer kott, haaha).Dan dalam masa yang sama juga la dorang yang bergelar photographer mengaplikasikan pelbagai gaya yang teramatlah lucu? Betul ke? Susahnya nak percaya kan.Jom tengok gambar di bawah ini :)



























Haha style photographer yang terbaik pernah ku lihat? Korang ada ker style macam ni? Sumpah style dalam semua gambar ni paling cool pernah aku tengok selama ni.Pendapat korang pulak ?

p/s: kalau aku jadi photographer, agak-agak style dalam gambar mana yang aku pilih eyk ?


You Might Also Like

3 marshmallow komen