Hello September! Please Be Nice To Me

9:19 PG




Masa berlalu begitu cepat bagaikan tidak terasa.Hello September :) Hello Dunia! Hello Homework! Hello Final Exam! Dan segala Hello buat kamu wahai bulan September.Now prepare untuk final exam bulan 10.Ye, inilah peluang aku struggle betol-betol.You know what dalam masa sebulan nak kena habiskan silibus 10 subjek.Oh my god, inilah dugaan.InsyaAllah, hanya tawakal dan usaha menjadi penentu kejayaan.InsyaAllah .....


Terlalu banyak kenangan yang kini aku kecapi dan kini aku bahagia di sisi orang tersayang.Di sisi keluarga, kawan-kawan yang sentiasa memberi support tanpa mengira erti penat dan lelah.Syukur padamu tuhan kerana memberi aku peluang untuk merasai semua ini.Benarlah orang kata, hargai apa yang kita ada sebelum segala-galanya hilang dan lenyap.Ya, aku cukup takutkan semua itu.Aku takut kehilangan segala-galanya.Tapi siapakah aku mahu menolak takdir? Mungkin ini yang terbaik.Just forget about the past.Bukak buku baru, kamus baru.Doakan segala-galanya berjalan lancar.Amiiiiiin :)

p/s : tetiba rase sebak bila taip post ni. Hmmmm it's time to be happy again :3

You Might Also Like

0 marshmallow komen